luni, 30 mai 2011

Damn!

Cred că numai în frumoasa noastră universitate este posibilă realizarea unui minunat maraton de examene și predare de proiecte. Luni examen, marti examen și predarea unui proiect, miercuri parțial și predarea lucrărilor de laborator, joi predarea unui proiect, vineri examen. Marțea următoare examen, miercurea examen și banchetul de absolvire. Să fim serioși, nu suntem nici superman și nici roboți, nu toți avem Iphone și căști, sau tupeu pentru copy-paste, iar la cum merge treaba văd tot anul IV IPMI dormind care pe unde apucă la banchet. =))
Iubiți profesori, vă anunț că acum în prag de absolvire, nouă, studentelor, nu ne stă capul la colocvii, examene, licențe. Marea noastră problemă e găsirea rochiței perfecte cu care vom merge la banchet. Puținele ore în care teoretic ar trebui să stăm numai cu burta pe carte se transformă în ore în care ne gândim „ Oare cu ce să mă îmbrac la banchet?”, zile întregi de shopping dedicate exclusiv achiziționării ținutei pentru marele eveniment în urma cărora ne alegem cu nervi din diferite motive: n-am găsit ce ne doream, ne-a plăcut un model, dar magazinul nu mai dispune de mărimea potrivită nouă sau ce ne place nu ne stă bine. În cele din urmă găsim rochița mult visată, o probăm acasă de 2-10 ori, și tot rămâne problema pantofilor. Vorba lui Arge ( colega de facultă): „Nu pot să învaț daca n-am pantofi!” I totally feel you, girl!

7 comentarii:

  1. =))).ba se poate si in alta parte .azi examen chiar la ora 18 si asa toata sapt.nu mai pun la socoteala ca se suprapune sesiunea de restante si dupa aceea elaborarea si definitivarea lucrarii de disertatie.poti sa zici merci ca te mai poti gandi la rochie si la pantofi ca altii n-au nici o sansa,bafta la licenta

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e si la noi, se suprapun sesiunile...eu ma bucur ca nu am restante, poate de aceea imi sta capul la rochii si pantofi. :)) Profii astia ne cred roboti.

    RăspundețiȘtergere
  3. O, da!Mi-a plăcut faza cu „Nu pot să învaț daca n-am pantofi!”
    Păi ,ce să zic? Baftă la facultate(în ultimu' rând) şi cel mai important, baftă cu rochia.Sper s-o găseşti pe cea perfectă (şi nu uita să-mi dai şi mie adresa magazinului dacă o găseşti) .

    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Annitu :* Rochita am gasit-o deja, de la magazinul Miss Miss ( poate este si pe unde stai tu), problema e sa gasesc acum pantofi/sandale..port 35. :| greu de gasit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Io-am scapat simplu anu' trecut, cand am terminat: mi-am bagat picioarele si-am plecat la concerte in Bucuresti. :))) So long sandale, rochii si dureri de cap.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare as merge la un concert. Good idea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohh..Atunci spor la găsit pantofi :-s.

    RăspundețiȘtergere