luni, 9 mai 2011

Comunicarea între bărbați și femei

 Bărbatul și femeia comunică complet diferit. După o zi obișnuită de lucru, aceștia se întâlnesc acasă.
Femeia: - Și cum ți-a mers azi?
Bărbatul: - Bine. Dar ție?
Femeia: - Pai...am avut o zi horror! Am pierdut autobusul și am fost nevoită să iau un taxi, iar când am ajuns la birou șeful mi-a dat o grămadă de acte de completat și copiat pentru cei care au fost prezenți la ședința de azi. A fost un du-te vino, n-am avut timp nici măcar să iau masa.... ( și bla bla și traca traca interminabile până când bărbatul o intrerupe, întrebând-o ce e de mâncare).

 Asta e o situație perfect normală, bărbatul zice „bine”, iar femeia oferă o grămadă de detalii neimportante și neinteresante pentru bărbat. Femeia e frustrată, și în încercarea de a scoate ceva de la iubitul ei obosit după o zi lungă..începe cearta.
 Ceea ce mă gândeam eu e că, atunci când rolurile se inversează, iar femeia spune „bine” și bărbatul vine cu detalii, cei doi mint și au ceva de ascuns. La început, bărbatul observă schimbarea femeii dar e mulțumit că ea nu mai trăncănește atâta și își poate vedea de treaba lui, și după mult timp începe să își pună semne de întrebare. Imediat ce bărbatul începe să vorbească, femeia ȘTIE că ceva nu-i ok cu bărbatul ei. 
 Pentru comunicarea defectuoasă sunt de vină amândoi. Bărbații caută liniștea, femeile vorbesc. Dar întotdeauna există o cale de mijloc, de înțelegere și acceptare reciprocă...spre fericirea tuturor.

2 comentarii:

  1. Dacă există iubire întotdeauna există o cale de mijloc, de înțelegere și acceptare reciprocă... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord, dar si pana acolo e drum lung :)

    RăspundețiȘtergere