marți, 24 mai 2011

Testul fericirii

Mi-am făcut mega super testul fericirii dezvoltat de către psihologii Michael Argyle şi Peter Hills de la Universitatea Oxford aici . Mi-a ieșit un scor de 5,45 ceea ce înseamnă că sunt o persoană mai fericită decât o persoană normală (cu scorul 4,3), niam niam și țâc țâc. Cum reușesc? Nu știu, mă gândesc că testul e oarecum relativ și l-am făcut când eram în toane bune, pentru că am și zile când totul merge de la prost la mai prost și paralel cu fericirea.
Vouă ce scor v-a ieșit?

5 comentarii:

  1. bravo tie! mie mi-a iesit 3.sa zicem ca a fost cea mai proasta zi a mea:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta nu a fost una dintre cele mai bune zile ale tale. Mai fa-l o data cand totul merge bine, sunt sigura ca vei avea alt scor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scorul fericirii e 2.31034482759 ... aşa mult ?! Având în vedere că minimul e 1.

    RăspundețiȘtergere