joi, 19 mai 2011

Crossroads

Simt că anul acesta va fi pentru mine un an al revelației, al maturizării și mă voi descoperi pe mine însămi, în timp ce voi păși încet și sigur pe poteca timpului care mă va duce la o răscurce de drumuri.

Mă consider o persoană norocoasă (uneori chiar și fără să merit), pentru că până în acest punct, călătoria mi-a fost presărată cu parfum de fericire, iar ce-a fost rău..a fost spre bine. Întotdeauna am trăit într-o bulă roz și, din dorința de a nu pierde nici o fărâmă din inocența copilăriei, nu am lăsat pe nimeni să o spargă. Realitatea vieții avea oricum mă lovească și fără ajutorul lor. Stând pe balcon, m-a trezit din vis un sentiment nou care a încolțit în sufletul meu la gândul că lumea e mai mare decât mine, iar eu sunt numai 1 din 6 miliarde. Atâtea oportunități, atatea șanse de a reuși! Încheierea unui ciclu de încă patru ani, frumoși și neliniștiți, mă aruncă într-o întersecție nesemnalizată de mii de drumuri, un cer senin cu milioane de stele deasupra mea, iar eu sunt nevoită, trebuie să aleg steaua mea.  Știu că orice cale voi alege va fi cea care mă va duce acolo unde vreau să ajung, pentru că o voi alege cu sufletul. So, which way? My way!

2 comentarii: