vineri, 6 mai 2011

Lenea

 Atunci când ești nevoit să faci ceva care îți displace, fie și că îți displace pe moment; sau când n-ai chef de nimic, apare LENEA. Îmi aduc aminte în liceu, proful de religie ne spunea că lenea e un păcat mare...dar fără pic de rușine, recunosc mi-e lene! 
 Nu pentru lipsa de idei licența mea ( pardon, lucrarea de diplomă :O ) stagnează frumos cu cele 60 de pagini, ci pentru că mi-e lene. Mi-a fost lene și să mă duc la magazin la insistențele mamei, mi-a fost lene și să merg la facultă să ascult monologul retoric și super plictisitor al unor profesori, și...să scriu pe blog. În schimb, am tăiat frunză la câini, am citit câteva cărți care n-au nicio legătură cu lucrarea mea de diplomă. Cu toate astea, sunt foarte optimistă că voi ieși din starea asta atunci când va începe să ardă! :)) Nasol. 

Un comentariu: