marți, 22 februarie 2011

Și Azorel are suflet...

Căutam pe net mai multe informații despre cum să îngrijești un căteluș, și am dat de niște filmulețe despre cruzimea față de animale... care m-au impresionat până la lacrimi. 

 Primul video, despre un copil de 14 ani care i-a tăiat unui cățel lăbuțele din față si coada, pentru că mâncase o găină. Nu-mi iese nici acum din minte imaginea bietului cățel, ochii lui blânzi.. Doamne Dumnezeule, cum poate cineva să facă o asemenea faptă? Am rămas pur și simplu șocată... Mi se rupe inima,când mă gândesc că săracul cățel va trebui să trăiască așa șchiop..

 Al doilea, despre un copil care a dat foc unei cutii în care se aflau 8 pui de câine. Oamenii, alertați de latratul mamei cățelușilor, au reușit să stingă focul, dar din păcate 4 căței erau carbonizați, 3 cu arsuri foarte grave, și doar unul singur a scăpat ca prin minune de flăcări. Imaginile sunt cutremurătoare.

 Nu știu dacă și ce legi avem noi împotriva cruzimii față de animale, dar unii oameni nu au suflet. Ok, înțeleg că nu iubesc animalele. Dar de ce trebuie să le chinuie, să le abandoneze, să le bată sau să le tortureze? În plus, am observat că mai ales copiii chinuie animalele, sunt n exemple de astfel de cazuri... Noi plângeam citind „Cățelușul schiop” și „Gândăcelul” și îi imploram pe părinți să ne cumpere un cuțu să îl îngrijim... iar ei își bat joc de niște suflete nevinovate. Credeam că nu pot urî pe nimeni, dar pe acești oameni bolnavi la minte îi urasc din toata inima.

 Îmi iubesc ghemotocul de blană de nu mai pot, chiar dacă face pozne și câteodată e obraznic, dar nu aș putea să îl rănesc sau să-i permit cuiva să-i facă rău. Sunt tristă, așa că...în seara asta îl iau pe Cookie să doarmă cu mine în pat.

[ am adaugat link-urile unde puteti vedea filmuletele - click pe scrisul galben ]

5 comentarii:

  1. sad... oamenii aia ar trb chinuiti la fel!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne fereste copiii aia o sa devina niste monstri dk nu au mila de niste animale care is nevinovate.....e groaznic eu personal am intalnit un om pe strada care isi batea cainele ......asa am inceput sa urlu la el ca o nebuna...dar nu mai puteam de nervi ...... el radea si de ciuda ia mai dat un picior la caine in bot...pfff am crezut ca mor.....dar nu puteam face nimic mai mult era al lui....toata ziua nu am mai fost buna de nimic.....ma gandeam la caine si la cat de chinuit este...daca pe strada il lovea asa fara nici un pic de mila imaginati-va cand era acasa cum il chinuia....pff nici nu vreau sa imi amintesc.....trist foarte trist

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e, din moment ce ai un animal, ai anumite responsabilitati... trebuie ingrijit, trebuite hranit... si mai ales iubit, ca de aceea ti l-ai luat.
    Numai ca unii sunt dusi cu capu`, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne ...cum mă să faci aşa ?
    tre'să fi cretin,frate...
    Doamne...:|

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce COPII FARA MINTE! Bai frate, cat de retardat sa fi sa faci asa ceva? :|:| ##-## ### #### ## ##### ### ## #########!(mesajul camuflat este pt cei doi copii)

    RăspundețiȘtergere