joi, 3 februarie 2011

Sesiunea

Perioada pe care toti studentii o "asteapta" cu groaza e sesiunea. Cica invatam, suntem stresati, nimic nu ne place, ingrasam purcelul in ajun, sau, in unele cazuri ne bagam bip-ul in ele examene. Se zice ca in sesiune ai timp pentru toate, numai pentu sesiune nu. 


1. Camera e luna si bec, covorul aspirat, praful sters si in cele mai inaccesibile colturi, hainele din dulap aranjate, pantofii curatati, toate la locul lor.

2. Imi iau cursurile, incep sa citesc primul paragraf si gandul imi zboara...oriunde, numai la ce trebuie sa invat nu. Imi spun: "daca iau toate examenele, voi face aia, ailalta si cealalta.". Si citesc pentru a doua oara fragmentul respectiv. Si nu, n-am retinut nimic. 

3. Suna telefonul:
 " - Nu iesi? Hai ca mergem in localul ala nou!" 
"- Mai, nu ies ca invat, am un examen nasol poimaine si trebuie sa invat."
 Si citesc pentru a treia oara fragmentul ala nesuferit din curs.Imi dau seama ca nici de data asta n-am retinut nimic, si pun mana pe telefon: "- Asteptati-ma si pe mine, ca vin si eu!" avand certitudinea ca dupa o astfel de pauza voi veni acasa si voi invata in continuare. Da de unde! Se face ora 1...2... ajung acasa si ma pun in pat. "Maine invat, sa mor io daca nu".

4.A doua zi, ziua dinaintea examenului: ma trezesc la amiaza, si intru in panica. E ziua in care trebuie sa ingras purcelul. Si sunt norocoasa, pentru ca la mine chiar functioneaza. :D Invat pe bune, si retin..pentru ca trebuie.

..si ma intreb cati nu faceti exact ca mine? :))

4 comentarii: