duminică, 13 februarie 2011

Cookies

Daca atunci cand eram in state ma gandeam la prajituri cu mere, si mancarea de acasa...acum mi-e dor de: cookies, inghetata de la mec cu m&m-uri, cotton candy, brownies, cupcakes, caramel popcorn... Mike's Hard Lemonade, Applebee's, Arby's...Starbucks Coffee. Yummmy...

 Acum cateva seri am iesit intr-o cafenea, si am comandat cappuccino. Chelnerita mi-a adus un cappucino super delicios, impreuna cu o prajiturica. "Wow, exista coookies si la noi", mi-am zis. Normal ca exista,doar incercam sa copiem tot de la americani! 

 Ma gandeam: oare cum se fac cookies? Cookies, adica chocolate chip, adica prajiturelele alea americane, bune bune de tot. Eu, de felul meu sunt pofticioasa...asa ca am cautat pe net retete pentru cookies. Am gasit tot felul de ciudatenii, de la cookies cu bucatele de ciocolata pana la cookies cu bucatele de ciocolata si bacon ( iaaaac). Daca tot e vacanta, o sa imi exersez mega talentul la facut prajituri... cu ajutorul mamei, sper!( ca altfel risc sa pierd timpul pt a face ceva care nu e comestibil). 

Cele mai bune prajiturele  pe care le-am mancat in state, au fost cele cu mini m&m in ele...dar nu stiu unde pot gasi eu mini bonibon... 

Un comentariu: