sâmbătă, 23 aprilie 2011

Paște Fericit!/ Happy Easter

 O să mă considerați rea, dar nu pot să mint: nu îmi plac Paștele.
 Poate că sunt eu absurdă și am numai tâmpenii în cap, dar nu e exclus să mai existe cineva pe lume care să simtă la fel. Încerc să-mi aduc aminte un Paște fericit, dar oricât de bine mi-ar funcționa memoria...nu-mi pot aminti. Tot ce-mi amintesc e agitația de dinaintea sărbătorilor ( curățenie, miel, liste de cumpărături, prăjituri) și plictiseala din acele zile de sărbătoare. Mergeam la o bunică, apoi, în a doua zi, mergeam la cealaltă, și la alți membri ai familiei. Mâncam și stăteam. Singurul moment mai happy era când apucam la prajituri sau când venea Iepurașul. Dacă stăteam acasă, parcul era gol, toți prietenii noștri fiind plecați care pe unde și ne plictiseam la TV.... și nici anul ăsta nu va fi mai diferit. N-aș merge nici la Înviere, pentru că mi-e frică să nu-mi dea careva foc înainte să apuc să dau trei ture în jurul bisericii, dar i-am promis cuiva drag mie...și na, promisiunea e promisiune.
  Anyway, trecând peste aberațiile mele.... vă doresc să aveți parte de cel mai frumos Paște, cu mult soare, iar Iepurașul să vă umple de daruri! 
 Oh and for my friends from 1617 ave, guys, I wish you a Happy Easter and have fun! I miss you all!!

3 comentarii:

  1. Thank you, same to you:) Paste Fericita:)..with all my love...Funkyyyyyy:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...ai dreptate...Aşa mi se întâmplă şi mie acum.De o lună suport curăţenia lu` mama şi pregătirile ei pentru Paşte :-@ Faza e că nu simt nimic..Nici nu simt că-i sărbătoare. Ori sunt eu de gheaţă şi mult prea indiferentă ,ori ...se apropie sfârşitul Lumii :))...În fine...
    Paşte fericit. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu mai simt nimic special la nici o sarbatoare. Ma enerveaza ideea ca trebuie sa fiu lapte si miere cu toata lumea doar pentru ca e Paste, sa fim seriosi... nu pot sa ma prefac prea mult si mai mnult ma enervez. :))
    Dududuuuuum...tot e un kitsch!!!
    Paste fericiit! ;D

    RăspundețiȘtergere