miercuri, 27 aprilie 2011

După Paște...

...urmează recuperările de somn.
Au trecut și Paștele și pot să răsuflu ușurată că e prima dată când nu a mai fost plictisitor și abia am avut timp să dorm. La Înviere, am fost la o super bisericuță în jurul căreia erau mulți pomi, și am crezut că mor de la alergia la polen, dar nu puteam să plec în timp ce ceilalți „simțeau” maxim slujba. Spre fericirea mea, nu a ținut  mult. Ne-am chefuit toată noaptea și am dormit 2 ore înainte să plecăm la Răstolița la bunica. A fost frumos..cu toate că a fost același ritual de vizitare a neamurilor din anii precenenți, însă în acest an l-am avut alături pe iubi meu și ofc, pe scumpetea Cookie. Voi cum v-ați petrecut?

2 comentarii:

  1. :))
    Mă bucur că te-ai distrat. ;;)
    Eu am stat acasă tot Paştele :)). (plictisitor,ştiu :D)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeeh...la noi in fiecare an e raliul asta de vizitare a rudelor... In anii trecuti mi-ar fi placut sa stau acasa, in varful patului...dar anul asta a fost chiar fain!

    RăspundețiȘtergere