joi, 10 martie 2011

Unii e proști. :)

Nu azi mi-am dat seama că unii sunt proști de bubuie, toți știm, toți vorbim și suntem satui până peste cap...și toți ne confruntăm zilnic cu genul ăsta de oameni. Știam că prostia e infinită, iar azi m-am convins. Ceea ce mă face să scriu e într-un fel picătura care a umplut paharul. Așa la prima vedere nu pare mare lucru, dar e frustrant să ai astfel de oameni în jurul tău, mă refer la cei care povestesc lucruri care nu îi privesc.


Personajul principal e un „amic” de-al meu Xulescu, nici nu știu dacă să-l mai numesc amic sau nu, pentru că nu merită, respectivul nici măcar nu știe ce înseamnă aia prietenie. O fi ceva de la piață, la ofertă. 
Se apucă Xulescu ăsta să vorbescă viața mea personală pe mess cu o extra mega bună amică de-a lui, să-i zicem Grațiela, ea întrebându-l detalii despre iubitul meu. Și Grațiela îi scrie mesaj iubitului meu, cu felicitări pentru noua logodnă si viitoarea căsătorie. Iubi nu-i răspunde, iar asta il sună, că așa crede ea de cuviință, il felicită și apoi îi povestește ce mai face draguța de ea. 

Părerea mea: Viata lui Xulescu e asa palpitantă încât se apucă și vorbește cu toată lumea lucruri care nu îl privesc. Și dacă îi reproșezi ceva îți zice „Bai ma plictisești!” și îți arată cu un ignore cât de semnificativă e prietenia ta cu el. Nu-mi pasă ce crezi, și nu mă interesează să am astfel de prieteni. 
Grațielele astea , nu sunt decât niște răsuflate cu minute și mesaje nelimitate pe oringi care nu le încap în fund, pipițe care au nevoie de confirmare direct de la sursă, și nu scapă niciun moment pentru a se baga în seamă. 
Pentru genul ăsta de oameni, am un mesaj: Get a life!!!

2 comentarii: