miercuri, 30 martie 2011

Pitzy la bancă

 Unul dintre cei mai aiurea pitici de pe creier pe care îl posed, e ăla care nu mă lasă să am răbdare și să aștept la coadă, la ghișee sau magazine, în special când acolo lucrează o tanti plictisită, care n-are habar care îi sunt atribuțiile la servici sau se mișcă cu viteza melcului turbat. Din acest motiv câteodată am nervii întinși la maxim.
 Acum câteva săptămâni am așteptat la BRD o oră până să fim luați în seamă. Eu deja făceam urât, și am fost pe picior de plecare, dar gândul că mâine vom păți la fel mi-a dat putere să mai rezist.. și-am mai așteptat vreo 10 minute până am ajuns la ghișeu. 
 Când n-ai ce face, îți cauți de lucru și începi să observi lumea și lucrurile din jur. Oamenii care vin, care așteaptă, cei care pleacă, și..cei care lucrează la bancă. Acolo toți par a fi agitați, și dau impresia că „fac treabă”. De bărbații din acea bancă nu mă voi lega, din „n” motive, însă femeile... toate frumoase, înalte, suple, coafate,mărgelate, aranjate în exces, cu tocuri cui de 12 cm că abia umblă pe ele, defilează „grăbite” pe catwalk-ul băncii, satisfăcute fiind că le-au admirat clientii de gen masculin..sau le-au stârnit invidia colegelor și/sau a clientelor. Îmi imaginez interviul în urma căruia au fost angajate ca un fel de casting, și nu le văd alt rost decât să atragă moși libidinoși să facă afaceri cu banca. Pitzy style de BRD, imi zic și încep să zâmbesc. 

2 comentarii:

  1. "Îmi imaginez interviul în urma căruia au fost angajate ca un fel de casting"

    =)))))) Exact la asta ma gandesc si io de fiecare data cand le vad. Nici alea care-apar la televizor nu-s asa dichisite ca ele. :))

    fosta ta colega, Rox.

    RăspundețiȘtergere
  2. E simplu la noi... esti buna? Ai ce manca.
    Vrei sa fii decenta? Tot ai ce manca dar mai cu multa munca. ;))

    RăspundețiȘtergere