sâmbătă, 26 martie 2011

Hoția din țara noastră

Sunt tot mai scârbită de nesimțirea, prostia și hoția din țara noastră dragă și frumoasă. Nu știu cum am fost imună până acum acestui lucru, dar am trecut prin câteva situații care mi-au deschis ochii.

Farmacia veterinară
În cartierul în care locuiesc funcționează o farmacie veterinară de unde obișnuiam să cumpăr mâncare pentru Cookie, la kilogram. Weekend-ul trecut, m-am trezit că nu mai am Pedigree, iar la farmacie era închis, așa că am dat o fugă până la un supermarket, și i-am cumpărat o pungă de 500g, gândidu-mă cum Dumnezeu ăștia de la supermarket o vând cu 7 lei jumate de kil, iar la farmacie era 8 lei un kilogram. Când am ajuns acasă, am observat cu uimire că cele 2 sortimente de Pedigree diferă, la culoare, la miros, formă ! Cine știe ce fel de boabe i-am cumpărat săracului cățel de la farmacia cu pricina! Să le fie rușine că vând astfel de prostii!

Motorina
Știm cu toții că motorina și benzina se scumpește pe zi ce trece, iar lucrul acesta ne dă bătăi de cap, și mai mergem să picurăm puțin câte puțin după buget.
Într-o zi, văzând că mai avem autonomie vreo 99 de km, fratele meu s-a dus la Petrom să alimenteze cu 20 lei, care ar fi crescut autonomia cu vreo 50 km, suficient cât să ne putem plimba prin oraș în seara respectivă. Merge, alimentează, iar la ieșirea din benzinărie, autonomia tot de 99. Cam scump aerul pentru cât ne-a crescut autonomia!
A doua zi, când eram cu acul pe roșu, am alimentat cu 30 de lei de la OMW, și surpriză !! , ne-a apărut autonomie de 200km! Păi să nu le dai în cap celor de la Petrom?

Și astea sunt doar doua din miile de exemple pe care aș putea să le amintesc aici.. care se întâmplă peste tot în Romania, de la proiectele inutile de stat, la supermarketuri, la restaurante , pizzerii, magazine de cartier , taxi! Se știe că românul e inventiv și...”se descurcă”, iar dacă nu curge, pică...  dar nu aveți limită, fraților!!

7 comentarii:

  1. ce relatari uimitoare ...nu-mi vine sa cred:))...pai computerul de bord nu sesizeaza 3 litrii 700 probabil,nu? nu e neaparat aer...ca daca puneai intr-un bidon sigur era atata benzina cat ai cumparat. Si la pedigree uita-te daca nu e facut sub licenta in vreun satuc din romania,si posibil ca cookie oricum e multumit cu ce mananca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Anonimule, computerul de bord al masinii mele sesizeaza si 1 litru de motorina, si au fost cateva ori cand de 20 de lei a urcat autonomia. :) In plus cunosc pe cineva care a alimentat cu 40 lei de la aceeasi pompa si nici nu i-a iesit masina de pe rosu.
    Iar despre mancare, tie nu cred ca ti-e totuna ca mananci ceva expirat sau nu. Poate erau expirate, cine stie ce contineau bobitele alea!
    Te rog nu mai comenta doar ca sa te bagi in seama. Nu iti place, nu citi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. computerul iti calculeaza autonomia dupa ultima medie, deci e normal sa-ti arate asa

    RăspundețiȘtergere
  4. :) pai masina consuma cam 4,5 la suta, 3,7 l ar fi foooooarte sesizabili. Oricum am vorbit cu un amic si mi-a zis ca e posibil sa se mai blocheze senzorul....desi n-am mai patit pana acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Litriiii de motorina pe carele iaiiii cumparat sunt facuti din doua jumatati:o jumatate de motorina romaneasca,ojumatate de motorina ruseasca,o jumatate de motorina baseasca,o jumatate de motorina boceasca si restul pana la 20 leiii stimul pentru senzorul computerului de babord.Asa e viata si piata la noi in rromania ca dac am fi trait intr-o Romanie moderna si europeana,n-am mai fi avut comenturi de scoliti la fara deloc frecventa.Semnat:un alt anoniiim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te voi propune la premiul pentru cel mai atractiv blog in sfera anonimilor.Trag aici ca troleibuzele la depou pe timp de greva.
    Hotia la noi este ridicata la rang de noblete,asa ca ceilalti bieti si umili poporeni,nu au decat sa ii admire fandosindu-se la talk-showri,in cluburile de fite sub privirile "admirativ-platite" ale paparazzilor si promitandu-ne de la tribuna alesilor o viata mai buna(dupa ce demisionam din cea curenta).
    Sa ne auzim de peste hotare,cat mai curand...
    Aici pana si Dumnezeu ne-a dat gaura in stratul de ozon asa ca este cazul sa abandonam corabia,lasandu-l pe bravul capitan ochios sa stea de veghe langa catargul in curs de scufundare.:-))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru anonimi: :)) nu pricep mai fratilor de ce nu va semnati! este acolo o optiune care va faciliteaza treaba asta. Comentati ca -> Nume/adresa url. folositi-o cu incredere.
    Tatookis, ai dreptate hotia la noi incepe de la cel mai sus pus, si din pacate romanii in loc sa faca ceva, se adapteaza...sau mai bine zis invata from za best.

    RăspundețiȘtergere