luni, 28 martie 2011

New York, New York

 Unul dintre cele mai mari vise pe care le-am avut a fost să văd New York City, NY. De când mă știu, visam cu ochii deschiși să văd New York-ul, dar nu mă gândeam că voi ajunge acolo, nici măcar atunci când eram în SUA. Când mi-am schimbat biletul de avion din OHare Airport, Chicago la JFK, NY, am știut că imi voi împlini visul.

 După o noapte nedormită și un drum de câteva ore bune petrecute pe un bus cu etaj, dotat cu AC și wireless, semnele de pe autostradă ne indicau apropierea de New York și aveam emoții. Pe orizontul senin al cerului au apărut zgârie norii, și eram tot mai aproape de ele..faptul că îmi vedeam visul cu ochii mi-a tăiat răsuflarea, la propriu. 

 Ne-am dat jos pe 7th Avenue, și încă nu realizam că sunt în NYC. Era sfarșit de octombrie, prea cald afară pentru acea perioadă a anului, un aer aproape irespirabil, pe străzi o mulțime de oameni grăbiți (ciudați, oameni de afaceri, femei frumoase și fashion, oameni cu mp3-ul în urechi, toate rasele și toate culorile), fiecare își vedea de drumul lui... o mulțime de yellow cabs, NYPD, trafic infernal, clădiri.. agitația aceea neîntreruptă părea să fie în ton cu ritmul în care îmi bătea mie inima. Încă nu realizam unde mă aflu.


 Ne lăsăm bagajele la hotel și revenim pe străzile New York-ului, în Times Square. Pășind pe acele străzi, am avut pentru prima dată senzația că aparțin acelui loc și că e cât se poate de real, că mi se întâmplă mie...pe bune. Times Square, Wall Street, 5th Avenue, Radio City, Brooklyn Bridge, Statuia Libertății, călătoriile cu metroul, Central Park și sentimentul pe care l-am avut când am văzut New York-ul din Empire State Building. În acea mulțime de oameni, eu si Deea eram doar două fete fericite că ni s-a împlinit același vis. Trei zile petrecute în New York au fost de-ajuns să-mi las o parte din suflet acolo. Și să iau o parte din New York cu mine.  I am a part of you, New York!


3 comentarii:

  1. Si te-ai intors aici?Maaaaaaaaare greseala,cand stiai ce te asteapta.Sau doar ai visat ca te-ai intors si postarile anterioare sunt cosmaruri ce te bantuie pentru a te convinge sa ramai in locul caruia simti ca ii apartii?
    Am o dilema si nu stiu cui sa o dau,am o diulema si nu stiu cui sa o dau.Toti rezolvitorii de dileme sa apeleze la mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Deea, yes U can cry! Can I join you?
    @ tatookis, m-am intors pentru ca mi se termina viza, iar acasa ma asteptau familia, prietenii si inca un an de studii. Nu regret ca m-am intors pentru ca stiu ca voi pleca din nou. Poate nu in State, ci in alt colt de lume pe care imi doresc sa-l vad.

    RăspundețiȘtergere