sâmbătă, 12 martie 2011

Astenie de primăvară

Vine primăvara! Au înflorit ghioceii în zăpada din fața casei bunicilor mei de la munte. Câteva raze de soare amăgitoare au încalzit cu câteva grade atmosfera. Pe străzi au apărut vânzători de ghiocei. Începe să fie frumos.. dar nu și pentru mine.

 Nu mi s-a mai întâmplat până acum să resimt venirea primăverii la cel mai acut nivel: astenia de primăvară. Niciodată nu am fost mai dezorganizată, fără chef și energie, irascibilă.. și în plus în starea asta nesimțită de somnolență și lene excesivă mă face să amân chestii importante, foarte importante. Uhm, și e frustrant pentru că eu conștientizez starea în care mă aflu.. dar ce frumos e să stai!

 Știe cineva vre-un remediu care funcționează împotriva nesuferitei astenii de primăvară ? 

2 comentarii:

  1. Iesi din oras si opreste-te pe camp,priveste cerul pana la infratirea lui cu pamantul,trage in piept mirosul reavan de primavara,murdareste-te pe cizmulite cu noroiul proaspat al dezghetului,scoate-ti esarfa si leag-o la ochi apoi fa cativa pasi ca la o plimbare in mall.
    Cand iti vei elibera ochii,lumina soarelui va speria astenia care va fugi in cautarea altor victime.
    Sau si mai simplu,indragosteste-te din nou,chiar daca subiectul e acelasi,doar cu o iarna mai batran si poate mai intelept.
    Pa,ca iar am luat-o razna...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost azi intr-un asfel de loc. a fost pur si simplu revigorant! De maine ma apuc de treaba..sper.
    Multumesc de sfaturi Tatookis!

    RăspundețiȘtergere