marți, 14 iunie 2011

E o lume minunată în care vei găsi numai....

...tâmpiți!
1. Am văzut ieri pe Realitatea o știre despre vacanța de Rusalii, pe care unii români au petrecut-o pe malul mării. Reporterul îl întreabă pe unul cum i se pare apa, iar acesta răspunde „E foarte refreshing” :))) ahaha..... O și văd pe tanti Veta de la țară care are 80 de ani și n-a văzut marea în viața ei cum il întreabă pe badea Gheorghe „ Taică, ce-i aia rifreșing?”, la care ăsta dă din umeri. Sunt mulți care n-au habar să vorbească bine românește, dar nu-i bai: e cool să ne americanizăm.
2. Băsescu vrea 8 regiuni în loc de 41 de județe. Cred că era frustrat că n-a făcut nimic până acum, și i-a venit ideea asta prostească atunci când stătea pe budă. Se vor cheltui alți bani pe reorganizare,pe schimbarea cărților de identitate și a numerelor de înmatriculare, noi sedii administrative samd. Îmi imaginez cu teroare cum voi sta la cozi interminabile să-mi schimb buletinul și numerele de înmatriculare..în Brașov..pe banii mei. 
3. Elena Udrea promite un nou brand turistic al României care va fi gata până la sfârșitul acestui an. Păi... gata, avem și noi un logo de doi bani cu „ explore the Carpathian garden” și avem brand! Și aici se vor aloca 75 de milioane de euro. Pentru ce? Ca noi nici drumuri decente n-avem pe unde să circule turiștii! Să promovăm ce? Ok, avem multe diamante de frumuseți în țărișoara asta, dar cam în paragină și neșlefuite. Când vor vedea străinii reclamele cu explorarea minunatei grădini a României, își vor umple traista din dotare cu gustări a la Romania ( pită cu slană șî ceapă) și vor da toți buzna în căutarea lui Dracula, exact în inima carpaților unde nu există electricitate, apă caldă curentă și budă doar în curte. Și.....ce e nou în asta?
4. De parcă Biserica Ortodoxă nu ne ia destui bani, acum a făcut pactul cu Internetul. Adică stăm acasă, plătim online 1 euro/zi de pomelnice sau 24 euro/o lună, scriem pe crestinortodox.ro mesajul, primim mesaj de confirmare „Salut, te informăm că am primit pomelnicul”, popa il printează și-l citește în timpul slujbei. Urmează spovedania pe messenger și/sau pe videochat. :))) „ Domn Părinte, am păcătuit! -Știu fata mea, am citit pe Facebook”.

Iisuse! Oamenii din țara noastră s-au tâmpit de tot!

11 comentarii:

  1. Asta prima ii delicioasa. :)) Rifreshing, mwahahahaha :))))))) ce bine-am ras.

    Asta cu reorganizarea n-ar fi asa o idee rea, daca n-ar vrea sa ne vanda astia ungurilor. O sa fim, in curand, visu' implinit al udemeristilor, regiune autonoma maghiara, tinut secuiesc sau mai stiu io ce. Atunci sa vezi buletine schimbate, vize sa ajung in Bucuresti si d-elea... :)) Doamne feri.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Primul lucru care imi place e ...titlul. :)) genial...
    si ai mare dreptate...hai sa ne facem de lucru de unde nu-i ...Sau cum era maneaua? Bun venit in Romanica....

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum ti-ai dat seama ? :)) Eu am vazut ca is tampiti de ceva timp :))

    Astia n-au remedii :) mai bine ar face un antidot impotriva prostiei :))

    Multumesc pentru comentariu' :D

    O zi buna, fara tampiti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. =)))) si eu acord un mare like pt titlu:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oiii doamne cand am citit 4 am inceput sa zambesc ca bleaga. =))
    De celelalte 3 stiam dar de fata cu... pomelnic pe ner?! Spovedanie pe net?!?!?! Doamne fere si pazeste. Pe mine ma amuza lucruril astea dar imi vine sa plang cand ma gandesc ca BA, e tara mea, unde tampitii isi bat joc de astia vai si amar. Si ma gandesc la mama, tata, bunica, verisori... astia asa mai pe picioarele lor si dupa ma gandesc la mine ca peste vreo 3 - 4 ani o sa fiu si eu pe picioarele mele si inca peste vreo 10 ani o sa am si un copil, 2 si ma voi chinui sa le explic in ce tara "minunata" au norocul sa traiasca. Totusi sper ca pana apuc sa fac si niste copilasi dragalasi... ajunge cineva cu capul pe umeri la putere si ne scoate din... tarana. ;))

    Aleluia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe ! Când am citit "E o lume minunată în care vei găsi numai....", mă aşteptam să continui cu "copii", dar n-a fost aşa=)))
    Într-adevăr ! E o lume plină de tâmpiţi. Ba nu. Corectez: E o ţară plină de tâmpiţi .*

    RăspundețiȘtergere
  7. Annitu, ti-as da like! :)
    mdea....e o tara tampita cu reguli tampite cu oameni tampiti.... si din pacate noi traim in ea. Probabil diferenta o vor face tinerii...who knows?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda...ce-am făcut noi să ne naştem aici ?:((

    În fine. Poţi, te rog, să schimbi şi tu link-ul meu de la blogroll ? M-am mutat pe www.annitu.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Nr 4!!! Il citesc de vreo 5 minute si abia acum m-am oprit din ras!! GENIAL!! hahahaha!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ay yay yay...am o poza cu popa cu I-pad-ul in mana :> o s-o postez :P

    RăspundețiȘtergere