marți, 26 iulie 2011

Așa-i la bloc!

Majoritatea dintre voi știți cum e să stai la bloc: azi se mută unul, mâine vine altul, vara asta zugrăvește familia de la apartamentul X, iar când termină, încep cei de la apartamentul Y, ba câte un chef cu manele până în zori, ba se ceartă doi. Îar în asltfel de situații, suntem înțelegători și răbdători..de-aia suntem vecini și..oameni. Dar, nu e așa că și răbdarea are limite?

 Vecinul ăsta al meu, s-a mutat în bloc de vreo câțiva ani, într-un apartament de la etajul 1 ( adică exact deasupra camerei mele). Într-o sesiune de vară, s-a apucat de spart, și a terminat exact când s-a treminat sesiunea. În sesiunea din iarnă s-a apucat să pună parchet din lemn masiv, pe care l-a bătut și l-a șlefuit săptămâni în șir, de la 7 dimineața până seara... de ne vibrau nouă toate prin casă ca la cutremur. Apoi am auzit bocăneli succesive în același loc și, de frică să nu cadă tavanul peste mine, m-am dus sus, gata să-l spurc..dar nu mi-a deschis ușa. Bocăneli ocazionale, în orele de liniște, duminici și sărbători, când avea omul timp, iar acum, de două zile, rașchetează din nou afurisitul ăla de parchet. Ok nene, îți faci casa frumoasă, dar cât de nesimțit poți fi?

 Eu deja am ajuns la limitele răbdării și mai mai, încep să mă joc de-a paharul debordant. Deja mi-am imaginat dulcea răzbunare, cum îi sun la interfon, noaptea când i-e somnul mai pufos, cum îi sparg geamul de la balcon cu o piatră, cum mă duc sus și bat la ușă până-mi răspunde, îi arunc un pahar de apă pe față și-i spun „Mai nene, trezirea! Traiești la bloc!”...sau, ideea Andreei, să-i pun în poștă o diplomă pentru cel mai jalnic vecin. 

11 comentarii:

  1. "Felicitari,sunteti cel mai janic vecin, va multumim pt respectul aratat, speram sa va putem intoarce doza de respect."

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa faci toate astea:"sun la interfon, noaptea când i-e somnul mai pufos, cum îi sparg geamul de la balcon cu o piatră, cum mă duc sus și bat la ușă până-mi răspunde, îi arunc un pahar de apă pe față și-i spun „Mai nene, trezirea! Traiești la bloc!”...sau, ideea Andreei, să-i pun în poștă o diplomă pentru cel mai jalnic vecin." MERITA DIN PLIN! Pana acum, daca eram in locul tau, schimba vreo doua geamuri!;))(Nesimtirea unora nu are limite, si trebuie aspru pedepsiti!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh.....ieri taia niste tevi vechi de la fosta retea de incalzire. :)) Sa vedeti articifii pe tavanul meu! am crezut ca-mi ia foc perdeaua, mobila si unitatea centrala. :)) am fost sus, am bocanit in usa si mi-a deschis intr-un final spunandu-mi ca ii sparg usa, i-am explicat ce se intampla jos, la mine, si mi-a zis ca face ce vrea in casa lui....eh ce m-am enervat....m-a injurat si atata a trebuit.. l-am spurcat, nu m-am mai putut controla :)))))) m-a facut needucata si i-am zis ca el tare educat e la 50 de ani....etc :)) azi ma simt mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic sa te duci sa bati la el pana deschide, apoi sa ii explici frumos... daca nu intelege ii dai una in bot si gata! :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Deja e faptul consumat draga mea. :)) am fost la el si am vrut sa ii zic frumos, dar cand a inceput sa ma dracuiasca....i-am zis io :))daca aveam ceva in mana sigur ii dadeam in cap :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ce vecin :| . Să se împuște .

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne, frate, te înţeleg perfect. Aşa am şi eu unu; De vreo 2-3 ani dă cu bormaşina de la ora 6 dimineaţa până la 12, exact când mi-e mie somnu' mai dulce, duminica la fel, de crăciun la fel, n-are treabă omu. Nu-l interesează dacă deranjează pe cineva, dacă e sărbătoare şi-l pedepseşte Dumnezeu...îl doare între fese, contează să aibă el cea mai frumoasă garsonieră :-j.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))) ce bine ca ma intelege lumea. Ideea e ca toti ne renovam casa la cativa ani, sau pe rand anul asta camerele, la anul bucataria si baile.. dar unii au santier in fiecare zi, indiferent de sezon, sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  9. De cativa ani buni am zis "vreau si eu la bloc", dar uite cum s-a intamplat minunea si in 2 minute de cand citesc postarea asta si comentariile, mi-am schimbat parerea! :D
    Unii chiar sunt nesimtiti! O_O
    Nu cred ca as suporta sa aud in fiecare zi zgomote de dimineata pana seara... :/

    RăspundețiȘtergere
  10. Lina, bine ca am plecat in vacanta, ca-mi facea capul avion nesimtitul de vecin. :)

    RăspundețiȘtergere