miercuri, 29 decembrie 2010

"N" variante de fericire

 Eu, copila nebuna, ofticata si rea, un amestec neinspirat intre  chestii care se bat cap in cap, ma intreb: este cineva pe lume, care ma cunoaste, il intereseaza de mine, ma intreaba live ce mai fac, cum sunt etc. , sa afle de pe blog cum ma simt eu de fapt? Nu cred... Oamenii din viata mea carora le pasa,stiu deja. Nu scriu nici pentru restul ( nepasatori care nu conteaza), ci pentru ca asa vreau, asa m-a apucat: sa postez despre tampenii din sufletul meu care nu-mi dau pace la 1 dimineata.
 Nu stiu de ce, acum cand suntem pe ultima suta de metri din an, eu ma simt nasol. Mosul mi-a adus tot ce mi-am dorit, am petrecut un Craciun superb cu prietenii si familia aproape, afara e o iarna alba, frumoasa, rece si sclipitoare, exact cum mi-am dorit. Si totusi ma simt aiurea..si nu-mi dau seama  decat partial "what's wrong", si nu-mi place starea asta deloc, da` deloc. 
 Am citit undeva ca nefericirea inseamna "n" variante de fericire. Nefericirea inseamna sa nu stii ce vrei si sa te dai de ceasul mortii ca sa obtii, iar primul pas spre fericire e simplu: sa te hotarasti ce vrei. Filosofii! Nu sunt nici fericita si nici nefericita, chiar daca as avea suficiente motive pentru amandoua. Vreau sa fiu fericita, dar nu am nici cea mai vaga idee cum. Mda, uneori nu ma multumesc cu putin, dar acum nu-mi trebuie parfumuri, Swarowski sau alte fitze. Ma risc sa recunosc, ca in toata ecuatia asta cu fericirea/nefericirea, am nevoie si de tine. 
 Nu sunt singura, dar ma simt singura.. nu stiu ce vreau, dar stiu ceea ce nu vreau. This is me, feeling sad. </3 

4 comentarii:

  1. prea tare chesti asta cu "nu sunt singura, dar ma simt singra"...dar stii...noi vorbim pe 5 tonalitati, ei pe 3. asa ca...sa ii intelegem, sunt mai redusi de la natura. punct.

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) femeile pot face orice, dar atunci barbatii nu ar mai avea ce face :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey.
    Da. Poţi să mă treci la blogRoll.
    O să te trec şi eu>:D<.

    Mersi;;)

    RăspundețiȘtergere