joi, 16 decembrie 2010

De ce ne dorim ceea ce nu putem avea?

 Nu mi-e usor sa scriu pe blog despre tine, dar ma macina rau un sentiment aiurea, plus faptul ca mie nu-mi place sa n-am ce-mi doresc.

 Te-am vazut si am stiut din primul moment ca te plac, te vreau, si deja imi imaginam cum ar fi sa ies in lume cu tine. Alaturi de tine ar fi totul perfect, si chiar as fi mai fericita. Dar... nu te pot avea.

 Am incercat sa franez orice urma de sentiment si sa accept situatia fara a o complica si mai mult, insa ma gandesc obsesiv cum ar fi daca printr-o minune te-as avea, si gandurile astea sunt spulberate de gustul amar al ideii ca eu n-o sa te pot avea niciodata..pentru ca mie-mi plac lucrurile accesibile, iar tu nu faci arte din aceasta categorie. Vei face mereu parte din categoria " Imi doresc si nu am" :( . 
.
.
.
 Nu plang de ciuda ca altele te vor avea, mi-e ciuda doar ca pretul tau e suuuuper mega piperat, "doar" 570 euro...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu