duminică, 12 decembrie 2010

Bilant 2010

 Ne indreptam cu pasi grabiti spre sfarsitul acestui an si ma gandeam sa trag linie - sa contorizez ce am realizat eu anul acesta. 
 Am inceput acest an singura, trista si fara sa stiu incotro sa o iau, apoi am luat toate examenele, am luat viza pt State, am petrecut o vara superba in care am lucrat si ne-am si distrat, mi-am indeplinit o multime de vise, am intalnit noi prieteni, am plans de dorul familiei, mi-am facut blog, am venit acasa, am avut insomnii, n-am prea mers pe la scoala, mi-am formulat cateva teorii despre viata, oameni si situatii, mi s-au aprins calcaiele dupa cineva... :) si sa speram ca sfarsitul de an va fi unul happy.
 La prima vedere, as putea spune ca nu am facut prea multe.. dar anul acesta am invatat cateva lectii importante.
 Lectia nr 1. Durerea e inevitabila, dar suferinta e optionala. Doar pentru ca tu esti trist, deprimat, suparat, lumea nu se opreste din loc. Si am vazut pe propria-mi piele ca oamenii sunt suficient de puternici de a trece peste. Timpul le vindeca pe toate.
 Lectia nr 2. Cateodata si dorintele care par imposibile se implinesc. 
 Lectia nr 3. Prietenii adevarati sunt ca familia. Sunt cei care, cu putin noroc, nu te vor dezamagi niciodata, si vor fi mereu alaturi de tine...
 Lectia nr 4. Legile lui Murphy sunt pretty much bullshit. Cand ceva incepe prost, exista mai multe sanse sa se termine cu bine. Pentru ca  everything is ok in the end. :) Cat optimism! 

Un comentariu:

  1. :) da....asa sper si eu, sa fie sfarsitul de an happy :D pentru toti...inclusiv pentru cei care stiu cum sa isi doreasca asta :D

    RăspundețiȘtergere