vineri, 21 octombrie 2011

Maaaaaaaaamiiiii!

Atunci când locuiești cu bărbați ( eu mă refer la tatăl meu și..iubi), iar tu ești singura femeie din casă, stimabilii domni se poartă ca niște copii de 2-3 ani.
- Maaaami, mi-e foaaaaaame! 
- Mami, vreau și ceai! 
- Mami fa-mi aia și ailaltă. 
Și pentru că-i iubești și ai in tine instinctul ăla de mamă, îi răsfeți, le faci poftele, asta după ce-ai spălat, ai întins rufele, le-ai strâns pe cele uscate, ai aspirat, ai gătit, ai pus masa, ai strâns-o și ai spălat vasele. Când în sfarșit te faci comodă...
- Maaaaaamiiiiiiiiii! 

Mi-a sărit muștarul și-am turbat rău, apoi m-am gândit la mama. Acasă, mama făcea treburile astea casnice... și-acum o înțeleg când mai zicea „Dar tu nu poți să faci singură? Ei lasă că o să ai și tu copii”. Mda, am copii mari, deștepți și frumoși și ghici ce? nu-s handicapați. 
Acum mi-au trecut nervii, dar... mi-e foarte dor de mama. :-( Acum..o iubesc infinit mai mult.


5 comentarii:

  1. Mdaa, cam asa este .Depinde si de barbatii cu care locuiesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asta asa e!
    Nu te-as intreba, dar ma chinuie curiozitatea... unde e mama ta? E dreptul tau sa nu raspunzi totusi...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Bianka , pai normal ca depinde de barbatii cu care locuiesti, daca stai in chirie cu colegi de faculta de exemplu, n-au decat sa stranga in urma lor! Dar la astia care ni-s dragi, si si depindem de ei...cum sa-i refuzi?

    @ Lina, sa iti satisfac curiozitatea.....mama e in Romania, impreuna cu fratele meu care e inca la facultate, iar eu am venit la tata sa lucrez si sa-mi continui studiile. El e cu jobul aici in Paris si merge acasa de cate ori are ocazia. Thanks God, mama e bine...e doar departe si mi-e dor de ea! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa aud ca mama ta e bine!! Phew! Totusi e in viata, asta conteaza.

    RăspundețiȘtergere