duminică, 2 octombrie 2011

Crizanteme

 Eu și iubi mai avem 7 zile pe pământ românesc. E pe bune, plecăm din „dulcea și eterna Românie”. Nu-mi pare rău de nimic,decât că-mi las pufulețul cu mama, și nu mă tem..și n-am alte gânduri negre.. decât că nu ne-am luat decât un singur bagaj de cală, în care poți pune 32 de kile.
 În momentul ăsta frustrările mele se opresc la faptul că nu mi-or încăpea hainele în valiză. :))) că no....trebe să cărăm și 5000 de borcane de zacuscă, țuică, și alte chestii care nu le găsești la francezi. M-am crizat și-am zis atunci să-și pună ce vrea el, ca eu ma duc cu bagajul de mână...mi-oi duce 10% din țoalele mele preferate, dar mergem într-un loc cu multe mall-uri și magazine ( privesc și eu partea plină a paharului, asta ca să nu las de la mine).


5 comentarii: