marți, 18 ianuarie 2011

TEOrii

 Oamenii isi formuleaza propriile teorii despre dragoste, viata, sentimente, stari. De ceva vreme, mi-a venit ideea de a scrie un post impreuna cu Deea... fiecare cu teoriile ei..si iata ca a venit momentul sa le si scriem.

 TEOrii:

1.Ai grija ce-ti doresti..pentru ca se va implini. Mai ales atunci cand iti doresti tampenii,si mai tarziu se dovedesc a nu fi ceea ce-ti doresti. Oricum, daca vrei ceva cu adevarat, best u can do is to go for it!

2.Intuitia feminina e o stiinta exacta. Pentru ca noi , femeile, pur si simplu stim..dinainte ca barbatul sa isi deschida gura. Habar n-au ei cate le trecem cu vederea.

3. Daca nu sustii o opinie, sustii contrariul ei. Uite ce usor ne dam seama cand cineva ne minte :)

4. Cateodata nu recunoastem in fata nimanui cum ne simtim de fapt. Ajungem sa ne mintim si pe noi insine, ca a trecut.. ca e bine... cand nu e deloc asa.

5. Barbatii care le spun femeilor ca ei nu vor face ce a facut fostul lor au mare dreptate.De fapt ei sfarsesc prin a face ceva mai grav decat precedentul.

6. De fiecare data cand iubim e prima data cand iubim. Pentru ca nu poti sa compari...

7. O persoana te paraseste exact in momentul in care ai cea mai mare nevoie de ea. Parca ar avea al 6-lea simt, si hai, poc sa dea lovitura.

8. De fiecare data cand te imbraci sa pleci dintr-un club in care muzica e de kkt...fix cand vrei sa iesi DJ-ul pune o melodie care iti place.

9. Banii nu te fac fericit. Adevarat...banii nu sunt cel mai important lucru in viata, dar sint aproape de oxigen pe lista cu lucruri de care avem nevoie. Totusi, nu conteaza cat de bogat esti..la inmormantarea ta va conta doar starea vremii.

10. N-avem suflete pereche. Sa fie atat de mare coincidenta, incat sufletul tau pereche e din acelasi oras cu tine? Ce se intampla daca sufletul meu pereche e undeva in Honolulu, iar eu aici? Totusi, cred ca , la un moment dat in viata intalnesti persoana care te va iubi asa cum esti, chiar daca esti nebun de legat!

11. Nu toti barbatii luati sunt indragostiti...asa cum nu toti barbatii singuri sunt disponibili.

12. Cand toate merg foarte bine...intervine ceva care f**e tot meciul. :)

Si daca eu am TEOrii... sa le vedeti si pe ale Andreei http://dedelicious.blogspot.com/2011/01/ca-orice-oameniavem-teorii-proprii.html

4 comentarii:

  1. Numarul 6...preferata mea.... <3

    Sunt curioasa daca numai noi avem astfel de teorii :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai...eu cred ca toata lumea are. Tare as vrea sa le aud si ale altora..le pot scrie aici la comentarii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Da. mereu e altceva de cat ne-am fia steptat
    2. Asa e. Doar femeile trec cu vederea. habar nu aveti voi.
    3.Da draga :)
    4.true
    5.pana acum mi-am tinut promisiubea :)))
    6.NUUUU. Eu cand IUBESc... IUBESC si punct. nua re legatura cu ultima sau prima :D
    7.Mereu avem nevoie de cealalta "jumatate". si normal ca atunci cand ne paraseste a dat "lovitura".. e ceva indus
    8.nici nu mai stiu cum e intr-un club si de obicei ultima melodie nu o mai aud... sunt rupt! :)
    9. Ba da! :D
    10.Adevarat. Nu avem suflete pereche. perechea ne-o facem noi... ca si norocul.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Ma bucur ca unele idei le impartasesti, dar si mai mult ca ai propria ta parere despre restul.
    Apropo...cum iti faci norocul?

    RăspundețiȘtergere