joi, 13 ianuarie 2011

School is like a lollipop.

             It sucks until is gone.

        În ultima vreme m-am apucat de multe proiecte..și n-am reușit să finalizez nimic. Ok..am finalizat ceva, dar face parte din categoria lucrurilor care nu contează și nu duc nicăieri,și de aceea nici măcar nu merită menționat. :D

       Majoritatea oamenilor spun că cei mai frumoși ani sunt anii de liceu, dar eu, în liceu, eram o nașpetă tocilară, și am rămas cu traume serioase după frumoasele ore de mate în care copilul tembel din mine lua câte un 3 pentru neștiință!

      În primul an de facultă, am crezut că am dat de greu: ”gata..trebuie să învațăm”.. e adevărat c-am și învațat, dar ne-am și distrat!! Pentru mine anii petrecuți în facultate sunt cei mai cei. Mă întreb, unde a zburat timpul? Iată-mă în ultimul an de facultă: proiecte, proiecte și iar proiecte, examene și licență. Ultimul an petrecut împreună cu cei mai mișto colegi, banchetul de la final pe care il așteptăm toți....și-apoi pot să zic că am finalizat ceva...ceva mai important:  Wow..voi fi copil nebun cu facultate terminată :)), și tot orizontul va fi al meu!

5 comentarii:

  1. Aha! Dacă tu spui așa....

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am zis si eu....si m-am apucat de master. colegii mei? extradraguti. materiile? aiurea. Chefurile? binevenite, la orice ora. Bani? Nema....Job? Ce e ala? :)) welcome to my world dear! I'll be moving with u next year if things won;t work out:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Haide draga mea ca te astept! ;;)
    Ioi sper cel putin daca termin sa gasesc un job...si nu de vanzatoare in mall :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dream, baby :) Dream... Lumea fara scoala nu e chiar asa de simpla... Ii vei duce doru. Believe me! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Io va cred...da` stiu ca va fi bine ;))))

    RăspundețiȘtergere