joi, 21 iunie 2012

Back.


      Că am fost tai-tai o bună, voi, cei doi-trei care mai trec(eau) pe-aici, ați observat. N-am murit.
      De ce-am lipsit eu 5 luni bune și ce-am făcut în tot timpul ăsta...pot să spun doar că, metaforic vorbind, în încercarea de a testa apa cu degetul... mi s-a  fisurat bula roz cu floricele în care trăiam ca un copil lipsit de griji, și m-am trezit nevoită să învăț să înot în mijlocul oceanului  numit REALITATE ( provocată parțial de lipsa internetului și lipsa de timp). Cu asta am fost ocupată, foarte ocupată, printre mersul la un job pe care l-am urât, la pregătirile pentru nuntă.  Ba chiar mă gândeam să renunț la blog, dar mi-am dat seama ca mi-este prea drag de el. Well : I've been gone, and...ta-na-na-na I'm back!! :) 


      




  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu