joi, 4 august 2011

Leapșa: ABC-ul cărților mele preferate

Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie să pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.


A – Aventurile lui Oliver Twist – Charles Dickens
B -  Black Beauty – Anne Sewell
C -  Contele de Monte Cristo – Al. Dumas
D -  Dragoste
în vremea holerei – G.G. Marquez
E -  Enigma Otiliei – George C
ălinescu
F – Fericire întâmplătoare - Gabrielle Roy
G – Gabriel,
îngerul rebel – Ioan Astăluș
H – Heidi, fetița munților – Johanna Spyri =))
I – Ciuleandra – Liviu Rebreanu
J – Jane Eyre – Charlotte Bronte
K - Anna Karenina – Lev Tolstoi
L
La răscruce de vânturi – Emily Bronte
M
Marile Sperante - Charles Dickens
N -  Nuntă-n cer – Mircea Eliade
O – Orbitor aripa dreaptă
– Mircea Cărturescu
P
Pe aripile vantului – Margaret Mitchell
R – Romanul adolescentului miop – Mircea Eliade
S – Shirley – Charlotte Bronte
Ş -  Prin foc și sabie -  Henryk Sienkiewicz;
T – The girl with the dragon tattoo – Stieg Larsson
U
Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război – Camil Petrescu
V - Vraciul. Profesorul Wilczur - Tadeusz Dolega Mostowicz
W - Vraciul. Profesorul Wilczur -
Tadeusz Dolega Mostowicz
X -
Y – Maitreyi – Mircea Eliade
Z – Zahir – Paolo Coelho



Multumesc C.L.M. pentru această leapsă, m-am chiuit să găsesc câte o carte pentru fiecare literă și taaare greu mi-a fost! Unele le-am citit de câțiva ani, altele ceva mai recent, câteva le-am devorat până la 2-3 dimineața, dar toate mi-au placut. Merge mai departe la cine-o vrea.

5 comentarii:

  1. :D:) Cu placere:X >:D< te-ai chinuit, dar ai gasit in final:X Multumesc ca ai preluat-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele carti le-am citit si eu! Super!
    O "fur" eu ca-mi place :D

    RăspundețiȘtergere
  3. S - singur pe lume de hector malot :D
    ai citit-o? e foarte trista, dar e superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lina - poti sa o furi linistita :P
    @ Jean - N-am citit-o, dar probabil pe viitor. Mersi de idee.

    RăspundețiȘtergere