marți, 23 noiembrie 2010

My American Dream came true!

 Am revenit în țară acum o lună, însa nu am fost în stare să contorizez sentimentele care mă încercau la reîntoarcerea mea în minunata Românie. 
 America este într-adevar țara tuturor viselor. A fost o experiență unică, și pot să spun ca ” I had the time of my life”. Trecând cu vederea partea în care am lucrat pentru nesimțiții de la Isis, și amintind doar partea de travel, pot spune că mi-am îndeplinit visul: acela de a vizita New York-ul, orașul care nu doarme niciodată. N-am să mă laud cu ce-am văzut acolo( pentru că toată lumea știe )  și nici nu pot să descriu fericirea. Nu există cuvinte pentru a o descrie.
 Impresii? 
De rău: mâncarea lor e oribilă, cluburile sunt nasoale....și nu-mi mai vin altele in minte.
De bine: Oamenii sunt mai relaxați, mai prietenoși, mall-urile sunt pline de chestii draguțe si ieftine, autostrăzile si drumurile lor sunt incredibile, orașele sunt impresionante iar viața pare mai ușoară ( sau chiar este).

 Mă voi întoarce vreodată acolo? Well, never say never!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu